Zaczynamy :D

Dzisiaj jak co dzień do jechałem rano do szkoły autobusem i właśnie ta rutynowa sytuacja skłoniła mnie do ponownego założenia bloga. Siedząc w przepełnionym ludźmi autobusie zwróciłem uwagę na jeden szczegół, do którego już przywykłem. Autobus wypchany po brzegi zaspanymi ludźmi w różnym wieku, nie ma jak się ruszyć, wszystkie miejsca siedzące zajęte… ale nie jedno. Jedno miejsce zawsze jest wolne. Które? Oczywiście. Miejsce koło mnie dzięki uprzejmości kochanych mieszkańców Grudziądza jest zarezerwowane dla mojego plecaka. Dlaczego? Grudziądz to małe miasto nad Wisłą. Raczej każdy tutaj się zna. Wszyscy mówią sobie na „Ty”. Nie do ukrycia jest też informacja że jestem gejem. Właśnie nienawiść ludzi i zacofanie mieszkańców prawie całej Polsce skłoniły mnie do tego, żeby opisać życie geja w małym miasteczku. Chce podzielić się swoją codziennością przede wszystkim z osobami ciekawymi czym różni się życie geja od osoby hetero i czy w ogóle są jakieś różnice w codzienności. Będę tu opisywać każdy jeden dzień przede wszystkim pod kątem nienawiści ludzi, z którą niestety mam do czynienia na każdym kroku, będę również pisał o sprawach rodzinnych, postaram się poruszyć sprawy takie jak ujawnienie swojej orientacji przed znajomymi, przed rodziną, przed samym sobą. Czytać moje wpisy ma prawo każdy, ale pamiętaj że nie zmuszam cię do tego. Jeśli moje wpisy urażają cię w jakikolwiek sposób po prostu ich nie czytaj. W następnej notce postaram się poruszyć temat o odkryciu mojej orientacji, jak to się stało, jak się wtedy czułem. Jeśli cię to interesuje.. Zaobserwuj :D

 

Blogger news

Nowy wygląd bloga! Premiera już 16.03.

Nastepny temat o:

"moda" na bycie gejem

About

"see the gays life through the gays glasses"